11 lipca 2010

Hello Walt Disney!


Wakacje w pełni, pogoda przepiękna, a ja z tej obłędnej radości od dzisiaj przez kilka kolejnych dni opisywać będę... filmy animowane.
Walt Disney pojawił się u mnie TUTAJ, ale teraz chcę się przyjrzeć bliżej filmom, które..?
Właśnie: Czym są dla Was filmy animowane? Czy klasyczne bajki Disney'a pomagały Wam poznać kultowe baśnie, a ich oglądanie było jednym z ulubionych sposobów spędzania czasu? Czy pamiętacie moment, kiedy klasyczną animację zastąpiły wytwory Pixara? Które bajki lubiliście (lubicie) najbardziej? Które księżniczki brylowały na przedszkolnych balach przebierańców? Jakie studia filmowe oprócz (bezapelacyjnie najbardziej znanego) Disney'a mają w swoim dorobku bajki, do których wracacie obecnie?


Ja losowo wybrałam kilka z nich, obejrzałam ponownie i niektóre mnie naprawdę zachwyciły. O tym, które mniej, a które zdecydowanie powaliły mnie na kolana, będę opowiadać w tym tygodniu.
Enjoy!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. te bajki są cudowne!! a piosenki jeszcze piękniejsze ;) do tej pory uwielbiam je oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń