22 grudnia 2011

The Rum Diary - Wyniki


Po niemal trzech tygodniach milczenia powracam z przyjemną przedświąteczną wiadomością:
Udało mi się przeczytać Wasze maile z odpowiedzią na pytanie: 
Która z ról Johnny'ego Deppa zrobiła na mnie największe wrażenie i dlaczego?
i wyłoniłam dwójkę zwycięzców. Są nimi osoby, które wysłały do mnie maile z adresów:

gutter_glitter@gazeta.pl
kotekfilipek@gazeta.pl

Gratuluję!
O książce możecie więcej przeczytać na stronie Wydawnictwa Niebieska Studnia.



Przyznaję, że od początku nowego roku akademickiego dotyka mnie pewien kryzys blogowy, ale mam nadzieję, że nadchodzący sezon nagród (Złote Globy, później Oscary zbliżają się wielkimi krokami!) wybudzi mnie z jesienno-zimowego marazmu.
Tym bardziej, że styczeń będzie wciąż miesiącem spod znaku Huntera S. Thompsona!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz