12 września 2011

Konkurs - "Requiem dla snu" + warszawska niespodzianka.


Wczoraj opisywałam film "Requiem dla snu" Darrena Aronofsky'ego i książkę Huberta Selby Jr pod tym samym tytułem (wpis możecie przeczytać TUTAJ), a dzisiaj chcę Wam przypomnieć o konkursie, który organizuję dzięki uprzejmości wydawnictwa Niebieska Studnia.
Możecie w nim wygrać trzy egzemplarze książki!


Aby zdobyć jeden z nich, wystarczy wysłać do mnie poprawną odpowiedź na pytanie:

Kto był scenarzystą filmu "Requiem dla snu"? 
(podpowiadam: było ich dwóch!)

mailem na adres: 
kinofilka@gmail.com
Na poprawne odpowiedzi czekam do soboty, 17 września.
Powodzenia!


A jeśli chodzi o tytułową warszawską niespodziankę:
Czy ktoś z Was mieszka w Warszawie albo będzie tam
jutro w godzinach wieczornych
i ma ochotę wybrać się
do Kinoteki na przedpremierowy pokaz
filmu "Jesteś tam?" o godzinie 20:00
- dzięki uprzejmości dystrybutora, firmy Vivarto, mam dla Was jeszcze trzy dwuosobowe zaproszenia - wystarczy wysłać do mnie maila na adres 
kinofilka@gmail.com,
w temacie wpisując: "pokaz w Kinotece".
Na maile czekam do dzisiaj (poniedziałek) do północy
Zaproszenia otrzymają nadawcy trzech pierwszych maili.
Powodzenia!

Zapraszam także na Facebookowy profil bloga!

1 komentarz:

  1. Nie czytałam tej książki, nie oglądałam filmu. Ale książkę lubię przeczytać zawsze pierwszą. Lubię wyobrazić sobie "swoich" bohaterów, "swoją" rzeczywistość. I jeszcze nie byłam na filmie, który byłby lepszy niż książka. A bardzo bym chciała. Choć raz.

    OdpowiedzUsuń