8 października 2011

KONKURS "Jeśli to fiolet, ktoś umrze" - WYNIKI


Moi Drodzy, bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie!
Dostałam od Was wiele maili, co bardzo mnie cieszy - tym razem część z nich zwróciła moją szczególną uwagę. Dlatego też postanowiłam nagrodzić osoby, które wykazały się największą inicjatywą w wyszukiwaniu "kolorowych" tytułów filmowych, a sam konkurs okazał się dla nich (a dla mnie - czytanie tych maili) świetną zabawą.


Zwyciężczyniami konkursu są dziewczęta, które posługują się adresami:

jeanne18@wp.pl
annas****@gmail.com
aleksandra.s******@gmail.com

Gratuluję Wam bardzo,
jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w konkursie, bardzo dziękuję też Wydawnictwu Wojciech Marzec za możliwość zorganizowania konkursu!
Zapraszam do śledzenia bloga i zdradzę, że mam już dla Was kolejne książki :)

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę, żeby ktoś miał także tą książkę. Mikołaj mi ją podrzucił ze dwa lata temu:)
    Rany nie wyjdę stąd chyba! Dodaje do odwiedzanych i będę zaglądać.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest ciekawa, chociaż według mnie niektóre teorie są aż zbyt wymyślne :)) ale warto się zainspirować.
      ps. dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam ciepło (mimo mrozu za oknami :))!!!

      Usuń