15 października 2011

kinowe plany + warszawska niespodzianka


Na jaką premierę kinową czekacie teraz najbardziej?
Ja przyznam, że ciągle ze wszystkich stron dochodzą do mnie informacje o całej masie świetnie zapowiadających się filmów. Z takich, które przychodzą mi na myśl najszybciej, na pewno są to:

"Wstyd"
reż. Steve McQueen


Steve McQueen przyjrzy się problemom seksualności. Brandon (Michael Fassbender) jest singlem doskonałym - świetnie sytuowany, czarujący... tyle, że jest też nieustannie niezaspokojony. Sytuacja komplikuje się, gdy do Brandona przyjeżdża siostra (Carey Mulligan). Przyznam, że ten film interesuje mnie nie tylko ze względu na temat, ale nie mogę się doczekać kolejnego owocu wspólnej pracy duetu McQueen-Fassbender po rewelacyjnym "Głodzie".


"Rzeź"
reż. Roman Polański


Pomysł był prosty: dwa małżeństwa z Nowego Jorku spotykają się, by przedyskutować bójkę, do jakiej doszło między ich dziećmi. Spokojna rozmowa zmienia się w masę wzajemnych oskarżeń. Pod komediową przykrywką błyskotliwy dialog odkrywa wszystkie kompleksy i nietolerancję bohaterów, a w rolach głównych: Kate Winslet, Christoph Waltz, John C. Reilly i Jodie Foster.


"Jeden dzień"
reż. Lone Scherfig


Melodramat. Emma (Anne Hathaway) i Dexter (Jim Sturgess) spotykają się po raz pierwszy w noc ukończenia szkoły. Pochodzą z zupełnie różnych światów, jednak postanawiają widywać się co rok w dokładną rocznicę ich pierwszego spotkania przez kolejne dwadzieścia lat. Lone Scherfig swoim poprzednim filmem "Była sobie dziewczyna" pokazała, że ma ogromne wyczucie klimatu, i że potrafi opowiadać piękne historie miłosne. Jak widać, poprzeczkę ustawiła sobie sama dosyć wysoko.


A co do tytułowej warszawskiej niespodzianki:

Mam dla Was szybki konkurs, 
w którym do wygrania jedno podwójne zaproszenie na pokaz filmu "Służące" Tate Taylor, który odbędzie się 21 października (piątek) o godzinie 12:00 w Galerii Mokotów w Warszawie.
Aby wziąć udział w losowaniu 
wystarczy wysłać do mnie maila 
na adres: kinofilka@gmail.com 
w temacie wpisując pokaz filmu "Służące".

Więcej informacji o filmie możecie znaleźć TUTAJ i na Facebooku.

na maile czekam do czwartku.
powodzenia!


fotogafie i grafiki: listal.com

2 komentarze:

  1. Czekam na te same filmy, ale najbardziej na "rzeź". Nie wiesz może kiedy będzie premiera w PL?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna, ale znalazłam informację, że "rzeź" pojawi się w polskich kinach dopiero 4 lutego 2012!

    OdpowiedzUsuń